فقط حجاب فقط خدا
من یه دختــــ:)رم
وقار من حجاب من است....دل نوشته ی من (حجاب)
درباره وبلاگ


متشکرم از خدا از مادرم از دوستانم ازمدیردوران نوجوانی ام که حجاب وعفاف را به من آموختند ..

پيوندها
همه چی باهم
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان من یه دختــــ:)رم و آدرس hejabman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.صنم.ممنونم









كد ماوس

نويسندگان
صنم

آرشيو وبلاگ
مرداد 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, :: 1:38 :: نويسنده : صنم

تمــآم ‌ ِ كمـد هـآ را زيــر و رو مـ كنم

لبـاس هاے بهارے

بارانـ هـآ

خانگـ هآ

مجلسـ هـآ

خستـ‌ه مـ شوم از اين همـ‌ه رنگ و مـدل

نگـآهـم به تـو گـره كـ‌ه مـ خورد ،

آرامــ مـ شوم .

ساده بودنت ، دنيــآ مـ ارزد

مشكـﮯ  ِ آرام  ِ من :)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: